מעולה וזה כל מה שיש לי לומר!
נהנינו מאוד. הבריכה הייתה מקסימה והאוכל בבר הבריכה היה טעים מאוד. אין הרבה מיטות שיזוף, מה שיכול להיות בעיה.
5/5
זו הייתה חוויה נפלאה. לגמרי שווה את זה. האוכל היה טעים, השירות היה קשוב. בהחלט נחזור ליהנות מהבריכה ומהאוכל.
חוויה נהדרת! נהנינו מאוד עם המשפחה. הצוות מאוד ידידותי.
תאריך ההזמנה
תאריך ההזמנה
שירותים ושירותים
מסעדה ובר
פעילויות
בריאות
שירותים ושירותים
מסעדה ובר
פעילויות
בריאות